English Version
 

Η «Ελλάδος Γεύση» είναι η πρώτη έκθεση για την ολοκληρωμένη προβολή της Ελλάδας, με θεματολογία τη Γαστρονομία, τον Τουρισμό & τον Πολιτισμό της, πραγματοποιήθηκε από τις 15 έως τις 18 Απριλίου 2016 στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου. Η «Ελλάδος Γεύση» απασχόλησε τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης Πανελλαδικά, αποτέλεσε σημείο αναφοράς για τον επιχειρηματικό & εμπορικό κόσμο και συγκέντρωσε φορείς και αυτοδιοίκηση από όλη την Ελλάδα.

 

Αξίζει να αναφέρουμε ότι είπαν για την «Ελλάδος Γεύση»:

 

Για την Έκθεση «Ελλάδος Γεύση» θα μπορούσαν να μιλήσουν μόνοι οι αριθμοί, αλλά για όλους όσους συμμετείχαν & εργάστηκαν και για εκείνους που την επισκέφτηκαν, η Έκθεση «Ελλάδος Γεύση» ήταν μια εμπειρία & ένα… ταξίδι στην Ελλάδα.

 

Μας Εμπιστεύτηκαν

Την Έκθεση «Ελλάδος Γεύση» εμπιστεύτηκαν για την προβολή τους δημόσιοι φορείς και αναγνώρισαν τη σημαντικότητά της για τα εμπορικά δεδομένα της χώρας σημαντικοί εκπρόσωποι του πολιτικού & κοινωνικού ιστού της Ελλάδας.

Υπουργείο Εξωτερικών,  Γενική Γραμματεία Απόδημου Ελληνισμού, Υπουργείο, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Υπουργείο Αγροτικής ανάπτυξης και Τροφίμων,  Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και τουρισμού, Δήμος Περιστερίου, Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, Υπουργείο Εσωτερικών & Διοικητικής Ανασυγκρότησης.

Δήμοι:

Ανατολικής Μάνης, Άργους- Μυκηνών, Αρταίων, Βόρειας Κυνουρίας, Γορτυνίας, Ελαφονήσου, Επιδαύρου, Καλαμάτας, Κεφαλονιάς, Κίσσαμος, Κόρινθος, Λέσβου, Μεγαλόπολης, Μεσσήνης, Ναυπλιέων, Νότιας Κυνουρίας, Πύλου- Νέστορος, Σάμου, Τρίπολης, Τριφυλίας, Περιστερίου.

Περιφέρειες:

Βορείου Αιγαίου, Πελοποννήσου, Νοτίου Αιγαίου, Ηπείρου

Επιμελητήρια

Ηρακλείου, Ρεθύμνης

Επισκέπτες

 

Η Παραδοσιακή Γειτονιά «Ελλάδος Γεύση»

Μια ολόκληρη παραδοσιακή γειτονιά στο κέντρο της Έκθεσης, με  πλακόστρωτη πλατεία, με την εκκλησία της, το Παραδοσιακό Παντοπωλείο, το καφέ & τα χρωματιστά τραπεζάκια της φιλοξένησε τους επισκέπτες και τους σεφ για μια σειρά γαστρονομικών events.

Στο Παραδοσιακό Παντοπωλείο της Έκθεσης «Ελλάδος Γεύση» παρουσιάστηκαν συνταγές από πολλές περιοχές της Ελλάδας, διάσημοι σεφ όπως ο Μιχάλης Ντουνέτας μαζί με το Βασίλη Γιαννόπουλο, ο Ανδρέας Λαγός & η Μαίρη Παναγάκου παρουσίασαν ένα γαστρονομικό ταξίδι σε όλη την Ελλάδα.

Η παραδοσιακή γειτονιά «Ελλάδος Γεύση» έγινε το σημείο συνάντησης για τους επαγγελματίες & τους επισκέπτες καθώς και για τους εκπροσώπους πρώτου & δεύτερου βαθμού τοπικής αυτοδιοίκησης, δήμους & περιφέρειες.

Συνεντεύξεις, βιντεοσκοπήσεις, ζωντανές συνδέσεις σε ΜΜΕ, μέρος ανταλλαγής απόψεων & ανάπτυξης, εκδηλώσεις γαστρονομίας & γευσιγνωσίας, ελληνικός πρωινός καφές ήταν κάποιες από τις πολλαπλές χρήσεις της παραδοσιακής γειτονιάς «Ελλάδος Γεύση».

Η παραδοσιακή γειτονιά «Ελλάδος Γεύση» αποτέλεσε το μέρος συγκέντρωσης της Ελλάδας για 4 μέρες!

 

Στο Παραδοσιακό Παντοπωλείο

  • Γευτήκαμε την Ελληνική Κουζίνα στις καλύτερες εκδοχές της.
  • Φιλοξενήσαμε διάσημους σεφ.
  • Οι γιαγιάδες του χωριού μας μαγείρεψαν για εμάς δίνοντας κυριολεκτικά ένα άρωμα παράδοσης  με τις δικές τους συνταγές.
  • Κεράσαμε τους επισκέπτες, διασκεδάσαμε με αυθόρμητες μουσικοχορευτικές εκδηλώσεις.
  • Χτύπησε η καρδιά της γαστρονομίας για 4 μέρες.

9bloumidis

Επαγγελματικός χαρακτήρας

Στην Έκθεση «Ελλάδος Γεύση» συμμετείχαν περισσότερες από 300 επιχειρήσεις, άμεσες & έμμεσες συμμετοχές.

B2B

Ο επαγγελματικός χαρακτήρας της Έκθεσης εμπλουτίστηκε με B2B συναντήσεις σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους με εμπορικούς επισκέπτες από το εξωτερικό προερχόμενους από χώρες όπως Γερμανία, Αυστραλία, Ρουμανία κλπ

Εκπρόσωποι διεθνών e-shops επισκέφτηκαν την Έκθεση και συμμετείχαν στις εμπορικές συναντήσεις με τις επιχειρήσεις.

 

«Περιφερειακή Ανάπτυξη & Επιχειρηματικότητα»

Στην Έκθεση «Ελλάδος Γεύση» πραγματοποιήθηκε Συνέδριο για την Περιφερειακή Ανάπτυξη & Επιχειρηματικότητα με αφιέρωμα στην γαστρονομία ως παράγοντα ανάπτυξης της περιφέρειας και success stories από ιδρυτές επιχειρήσεων με καινοτόμα ελληνικά προϊόντα  που κατάφεραν να δημιουργήσουν μια επιτυχημένη επιχείρηση στον τόπο τους.

Αγροτουρισμός, Οινοτουρισμός, Εξαγωγές Ελαιολάδου, Εξαγωγές Παραδοσιακών Προϊόντων, Δημιουργία E- shop είναι κάποια μόνο από τα θέματα που συζητήθηκαν.

Πολιτιστικές Εκδηλώσεις

Ολοκληρωμένη προβολή της Ελλάδας, αυτός είναι ο στόχος της Έκθεσης «Ελλάδος Γεύση». Οι πολιτιστικές εκδηλώσεις στην πρώτη διοργάνωση επικεντρώθηκαν στην παράδοση. Μουσικοχορευτικές Παραστάσεις, παραδοσιακός τρύγος, προβολή ντοκιμαντέρ, γνωστοί καλλιτέχνες & χορευτικοί σύλλογοι από περιοχές της Ελλάδας ένωσαν το πάζλ του πολιτισμού όπως προγραμματίστηκε το 2016.

Η Προβολή & ο Τύπος

Ο Πανελλαδικός έντυπος & ηλεκτρονικός τύπος αναφέρθηκε στην Έκθεση «Ελλάδος Γεύση» με άρθρα, αφιερώματα, ζωντανές συνδέσεις και συνεντεύξεις.

Η Έκθεση «Ελλάδος Γεύση» ταξίδεψε στην Ελλάδα είτε μέσω των επιχειρήσεων είτε μέσω των δημοσιευμάτων, των ζωντανών συνδέσεων και των συνεντεύξεων που πραγματοποιήσαμε.

 

Χορηγοί Επικοινωνίας

 

Η «Ελλάδος Γεύση» προβλήθηκε μέσω δορυφορικών συνδέσεων σε όλες τις συμμετέχουσες περιοχές σε τηλεοπτικούς σταθμούς & σε portals.

Στα Social Media η δράση μας ήταν ενεργή πριν και μετά την Έκθεση. Χτίζουμε σχέσεις με τους επισκέπτες της Έκθεσης, της επιχειρήσεις και όλους εκείνους που πάνω από όλα τους ενδιαφέρει το καλό φαγητό, τα αγνά παραδοσιακά προϊόντα, οι εκδηλώσεις με θέμα τον ελληνικό πολιτισμό & μας συνδέει  η αγάπη για τα ταξίδια στην Ελλάδα όλες τις εποχές.

Το Website www.elladosgefsi.gr απολαμβάνει ιδιαίτερης αποδοχής από τον κόσμο τόσο από επιχειρήσεις όσο και από επισκέπτες. Ανανεώνετε σε συνεχόμενη βάση και ενημερώνεται με καίρια θέματα και άρθρα που αφορούν τόσο την Έκθεση όσο και την ελληνική διατροφή αλλά και τον πολιτισμό.

Συγκεκριμένα το web site της Έκθεσης επισκέφτηκαν 15.000 μοναδικοί επισκέπτες.

 

Τηλεοπτικό σποτ

Το τηλεοπτικό σποτ της Έκθεσης «Ελλάδος Γεύση» γυρίστηκε στην πανέμορφη & γραφική Δημητσάνα με πρωταγωνιστές τους  «πραγματικούς πρωταγωνιστές» του τόπου, παραγωγούς και ανθρώπους που δραστηριοποιούνται στην Πελοπόννησο.

Η ALFA EXPO πιστή στο concept της Έκθεσης «Ελλάδος Γεύση» δημιούργησε ένα σποτ το οποίο αντικατόπτρισε το σκοπό της διοργάνωσης που ήταν η προβολή της Ελλάδας τουριστικά, γαστρονομικά & πολιτιστικά.

Drones, σκηνοθέτες, καμεραμάν & ηθοποιοί έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για το τηλεοπτικό σποτ το οποίο ξεπέρασε τα 4.400 views στο youtube, πρωτοφανές για εκθεσιακό σποτ.

Το τηλεοπτικό σποτ προβλήθηκε σε τηλεοπτικούς σταθμούς Πανελλαδικής εμβέλειας & σε τοπικούς τηλεοπτικούς σταθμούς ανά την Ελλάδα.

 

Μια μεγαλύτερη και περιεκτικότερη έκθεση για την Ελλάδα, με γαστρονομία, τουρισμό & πολιτισμό στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος προετοιμάζεται πυρετωδώς.

H Παραδοσιακή Γειτονιά “Ελλάδος Γεύση”  του 2017 πρόκειται να συναρπάσει συμμετέχοντες, επιχειρήσεις & κοινό

Μείνετε συντονισμένοι.

Ενημερωθείτε  για την Έκθεση «Ελλάδος Γεύση» κάνοντας κλικ εδώ για να εγγραφείτε στο newsletter μας.